חדשות בית הלוחם

עשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

דבר מנהל הבית -12/11

12 נובמבר

חברים יקרים,
הקורונה עדיין כאן אתנו ואנו מתחילים ללמוד לחיות לצידה. אני מאחל רפואה שלמה לכל חברנו החולים ומחזק את בני ובנות משפחותיהם הנמצאים בבידוד, ליבנו אתכם. אני שמח לבשר שאנו לקראת פתיחה נוספת של חלק מהפעילות ואנו נרגיש גם סימנים של צמיחה והתחדשות בבית על אף התקופה המורכבת. הייתי רוצה לסכם את החודש הראשון שלי בתפקיד מנהל בית הלוחם באר שבע. בתקופה זו זכיתי להכיר אתכם חברי הבית, אנשים אכפתיים עם נתינה עצומה, אשר תמיד רוצים לשפר ולתרום עוד ועוד.


כפי שנכתב בדברים (כ, י"ד) “כי האדם עץ השדה” העץ מסמל עבור האדם חוזק, עוצמה, יציבות, התפתחות ושורשיות. האדם זקוק לחיבור לקרקע, לשורשיות, ליציבות ולאיזון, כמו גזע עץ רחב ולו ענפים ופירות טובים הנישאים השמימה אנו מקדישים את חיינו ליצירת “פרי”- כשאנו שואפים להותיר חותם. אנחנו משקיעים בעבודה ובמשפחה ומצפים ליהנות מפרי עמלינו וזוהי תחושתי כאשר אני פוגש אתכם\ן יקרים ויקרות.


בהקשר זה אני שמח להציג בפניכם מספר נושאים ושינויים שיבואו עלינו לטובה:
החל מהיום סאונה יבשה חזרה לפעילות. הסאונה ממוקמת במלתחות הגברים והנשים אשר בבריכת השחייה ופתוחה לאורך כל שעות הפעילות. הנכם מתבקשים לשמור על התו הסגול ורק אדם אחד מורשה להיכנס לסאונה בשל גודלה.


ביום ראשון 15.11.20 חוגי הסטודיו שבים לפעילות של נכים בלבד ואנו יותר מנשמח שתיקחו בהם חלק. התגעגענו..
הרצאות בזום, ממגוון התכנים תמיד לשירותכם. בשבוע הבא תוכלו לפגוש בזום את יעל ארד, חלי ממן, וליהנות ממופע קסמים לכל המשפחה.


לחברים אשר מעוניינים בסיוע טכני בכניסה לזום, אנו נוכל לשלוח עד אליכם את מתנדבי תנועת הנוער "אחרי" להסבר מפורט, הם ייקראו "סיירת זום".
השבוע, לשמחתנו אושר התקציב על ידי חברי הנהלת הבית, תקציב אשר בעזרתו נוכל להמשיך ולפתח את אירועי וחוגי התרבות והספורט הנהדרים שלנו.


על כל זאת ועוד המון, תוכלו לקרוא באתר שלנו "בית הלוחם באר שבע" וכמובן בפייסבוק ובאינסטגרם שם תוכלו לראות את הקישורים לזום ואת שלל האירועים והחוגים. לכל שאלה נוספת תמיד תוכלו לפנות למחלקת חברים בטלפון 08-6251108.


בברכת שבת שלום וסופ"ש נהדר
יובל כהן מנהל בית הלוחם

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שדרות בנ"צ כרמל 9, באר-שבע, מיקוד 8410501
08-6251100
08-6374851