חדשות בית הלוחם

עשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

חברים וחברות יקרים,

19 נובמבר

״לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך עלינו להגביר את האור" (א.ד. גורדון)


השבוע התחלנו לקיים מפגשי חשיבה משותפים לקראת סקר שנוציא אליכם בקרוב, מטרת הסקר היא להבין מה אנו נדרשים לעשות על מנת לשמר את הטוב ולשמר חברים קיימים וגם לבחון כיצד בהמשך נמשוך חברים חדשים ונחזיר חברים שעזבו במסגרת התהליך. אנו בוחנים ועושים סקר שוק של המתחרים באזור ובכלל בארץ יש הרבה מה ללמוד.


בכניסה ליד מחלקת החברים ישנה תיבת פניות אתם מוזמנים להשאיר פניות ומבטיח שנתייחס. כבר מיום שלישי הקרוב, אתם מוזמנים אלי לפגישה ושיחה אישית במסגרת "דלת פתוחה" בין השעות 16-19 , אשמח לראותכם. חשוב לתאם פגישה מראש.


בקרוב נעשה סדר בנושא חניות הנכים הקשים, כרגע ישנה רשימה ארוכה של חברים שאיננה עומדת בקריטריונים. אנו מתכננים לעשות יישור קו בסוף השנה ולזמן את מי שאינו עומד בקריטריונים לוועדת חריגים בראשות רופא שיסייע לנו בקבלת החלטה על פי קריטריונים ברורים.


השבוע, חלק מחוגי הספורט נפתחו לנכי צה"ל . פילאטיס, פיזיולאטיס, חיזוק העצם ויוגה הם חלק ממגוון חוגי ספורט שכבר ניתן להירשם אליהם במחלקת חברים תודה לתומר מנהל אגף הספורט לשמחה ולכלל צוות המדריכים.
בנוסף, נבחרות הספורט המגוונות שלנו חזרו לפעילות אימונים וזה הזמן להציע לכם להצטרף לנבחרות שש ב"ש, טניס שדה, ביליארד, כדורסל כסאות גלגלים, אופניים וטניס שולחן , אנו שואלים את עצמנו כל הזמן כיצד נוכל לשמר את ההישגים מחד ומה אנו נדרשים על מנת להגיע להישגים ארציים ואף עולמיים- עוד חזון למועד אבל זו מטרה שסימנו ובהתמדה וחריצות נגיע לשם.


קבוצת אחיעד לחברים פצועי PTSD יצאה לדרך ומטרתה לגבש חברתית את אנשי הקבוצה ולהקל עליהם בחיי היום יום.


מתנדבים – ערך ההתנדבות והערבות ההדדית מול עיננו אנו מגייסים את חברי הבית להתנדבות בקהילה ולסיוע לקידום הבית – מי שמעוניין שישאיר פרטים במחלקת החברים.
בנושא הטיפולים, השבוע קיבלנו אישור במסגרתו, טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה וטיפולים משלימים אחרים אפשריים לכולם וגם לאורחים על פי תפריט המחירים הארצי.
ולסיום אשתף, כי השבוע השתתפתי בחזרות של רקדני מחול כסאות גלגלים , נהניתי מאוד זו חבורה מקסימה נהדרת ומרגשת.

באהבה גדולה ובברכת חודש טוב
יובל כהן
מנהל בית הלוחם

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שדרות בנ"צ כרמל 9, באר-שבע, מיקוד 8410501
08-6251100
08-6374851